mandag den 29. april 2013

PROM!



Langt om længe blev det d. 27. april og tid til PROM!
Vi havde en helt fantastisk dag, aften og nat! SÅ god en oplevelse! Og vi havde bare helt perfekt vejr. Solskin og et par og 20 grader. SÅ heldigt!

Hunters mor, Shelley, tog mig med til en salon omkring middagstid, hvor jeg fik sat hår og lagt make-up. Det var den samme som gjorde det dengang til winter formal, så jeg havde tillid til, at hun ville gøre et godt stykke arbejde - og det gjorde hun bestemt! Diademet som jeg havde i håret er faktisk det, som Shelley havde i håret da hun blev gift :)

Bagefter tog jeg hjem og gjorde mig færdig og fik klædt om, inden Hunter kom og hentede mig i deres Hummer. Kæmpestor lækker bil som jeg nærmest skulle have hjælp til at komme ind i! Vi tog hjem til Hunter, hvor vi var 7 par der tog billeder. Masser af billeder!
Vi kørte hen på skolen hvor der var prom walk. Vi gik med vores date gennem gymnastiksalen hvor tilskuerrækkerne var fyldte, så forældre og andre kunne tage billeder :)
Derefter tog vores gruppe ud at spise. Det var en gammel garage, som er blevet rigtig moderniseret og gjort i stand. Kæmpestort og den lå ved en flot sø! Så vi spiste lækker mad og forsøgte ikke at spilde på vores fine tøj - hvilket var en udfordring. Jeg ved ikke hvorfor, men det er pludselig en udfordring når man under inden omstændigheder må spilde! :)

Senere på aftenen tog vi hen på skolen hvor der var prom fest. Folk dansede, dansede, dansede, og det var hammer varmt i al vores tøj, men det gik! Omkring midnat skiftede vi tøj, til sweatpants og t-shirts (det er jo Amerikanere vi snakker om...) og så var der after-prom. Der var en masse forskellige lege og konkurrencer og til sidst fik vi også serveret morgenmad med vafler, æg og bacon, inden det var tid til at tage hjem!

Alt i alt var det bare en virkelig god dag. Virkelig. Det er enhver piges drøm at opleve sådan en dag, hvor alt er perfekt ned til mindste detalje :) Da jeg fortalte mor derhjemme om det, sagde hun, at det jo nærmest var et helt bryllup, bare i pink! :) Og det var da lige før! ;)

Det kunne i hvert fald ikke have været meget bedre!

2 kommentarer:

  1. Hvad sagde din date til, at han skulle have pink på?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han var vild med det! Og helt galt så det jo ikke ud ;)

      Slet