onsdag den 1. februar 2012

The first blog post..

Hej allesammen! :-)

Det her er så det første blogindlæg. Jeg ved ikke hvor mange der kommer til at være inden jeg tager afsted.. Men et par stykker bliver det nok til! ;-)

I dag er det ca. en uge siden jeg fik besked om, at jeg var blevet GODKENDT I USA - så nu er jeg hundrede procent sikker på at jeg skal afsted! Jeg kan slet ikke vente!!
Nu går jeg bare spændt og venter på at få familie og placering.. selvom jeg ved der kan gå laaaaaaang tid :-(

Desuden har jeg lige fået brev om forberedelsesweekenden med Interstudies - og jeg skal på Camp C. Andre der skal det?? :-)
Håber og tror på at det bliver en alt for fed weekend - glæder mig i hvert fald til at møde nogle af de andre der også skal afsted.. Og som bonus skal min fætter højst sandsynligt også være der, da han var afsted med Interstudies forrige år - det kunne være hyggeligt!

Jeg vil opdatere hver gang der sker noget nyt omkring USA - så får i det hele med ;-)

Translation:
This is my first blog post. 
About a week ago, I got the message that I am APPROVED IN THE USA - now it's sure that I'm going and I can't wait!
Now I just have to wait for the placement and a hostfamily. I know it'll possibly take a long time before I'll get any response :-(
I addition I've got a letter about the "preparation-weekend" with Interstudies. I hope, and i think that it'll be a great weekend - I'm looking forward to meeting the other exchance students. My cousin will most likely be there too, because he travelled with Interstudies few years ago. That would be nice!Every time I get any new information, I'll let you know! :-)

Over and out! :-)

2 kommentarer:

  1. Hvornår skal du på camp C? hvilken dato? Vær venlig og svare hurtigst muligt
    - Mikkel H

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg d. 27.-29. april.
      Skal du også det? :-)

      Slet