onsdag den 29. februar 2012

Contact with my hostfamily

Da jeg kom hjem fra skole i går, fik jeg fat i e-mail adressen til min værtsfamilie - og jeg skrev selvfølgelig til dem!
Her til morgen havde de svaret! Utrolig følelse at jeg har kontakt med dem - helt vildt skønt!
De virker simpelthen SÅ søde, og spørger ind til mig og Danmark. Faktisk er jeg blevet venner med Zane, min hostbrother, på Facebook - lidt sjovt :-)

Translation:
Yesterday, when i came home from school, I got my hostfamily's e-mail-address. At once I wrote to them!
This morning I got an answer! It's an amazing feeling, to be in contact with them - SO fantastic :-)
They seem so sweet, and actually I have become friends with my hostbrother, Zane, on Facebook just now - a little funny :-)


Lotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar