mandag den 19. marts 2012

.. a short update

149 dage.. I hvert fald ud fra hvad jeg ved (forhåbentligt ikke længere tid!) - den tid må gerne gå MEJT hurtigt :-)
Den anden dag fik jeg brev fra gymnasiet om, at jeg nu har godkendt orlov fra skolen næste skoleår. Det vil også sige, at jeg er sikker på at have en plads på skolen når jeg kommer tilbage igen, hvilket er meget betryggende.

Jeg skriver jævnligt med min værtsfamilie - mest min hostmom. Hun spurgte mig i dag, om jeg ikke kunne have lyst til at tage kørekort mens jeg er derovre. Det vil jeg jo VILDT gerne, og jeg er glad for at hun spørger, for mange gange må man som udvekslingsstudent ikke tage kørekort når man er afsted. Så forhåbentligt skal jeg det :-)
Desuden har jeg spurgt dem om vi ikke måske skulle skype sammen på et tidspunkt. Jeg glæder mig og er helt vildt nervøs på samme tid - jeg tænker det bliver meget underligt til at starte med. Det kommer i hvert fald pludselig tæt på... men det er kun godt! (for jeg kan ikke vente)

Translation:
149 days till I'm leaving. Time has to go by fast! :-)
I've got a letter from my school some days ago because of my leave of absence next school year. It's approved now - very reassuring.

Frequently, I'm in contact with my hostfamily. Today my hostmom asked me if I would like to take my drivers licence while I'm over there - and I would LOVE to! I didn't thought I would be able to get it, because I'm exchange student, but it could be very nice.
In addition, I've asked if they would like to skype sometime. I'm looking forward, and I'm very nervous at the same time - suddenly it's very close (but I can't wait!).

Lotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar