tirsdag den 12. juni 2012

Tuberculosis-test-status: NEGATIVE

Translation below!

Tuberkulosetesten var negativ - hvilket er positivt! Jeg havde egentlig fået taget testen en gang før, men det var åbenbart for tidligt. Testen må højst være et halvt år gammelt når jeg kommer til USA.
Nu mangler jeg bare en enkelt vaccination og så er jeg færdig med lægebesøg! :-)

Siden sidst har mine forældre taget kontakt til min værtsfamilie, så de har skrevet lidt frem og tilbage. Jeg tror specielt mine værtsforældre har været interesserede i at høre lidt om det hele set med forældreøjne.

Disse dage går jeg SPÆNDT og UTÅLMODIGT og venter på at få min rejseplan. Der er mange der modtager den lige nu, så mon ikke det snart er min tur :-)

TRANSLATION
The tuberculosis-test was negative which is very positive! I have been through the whole procedure earlier, but apparently too early. The test must be at the most a half year old when I come to the States.
Now I just need one more immunization and then I'm done visiting doctors! :-)

Since the last time, my parents got in touch with my hostfamily, so they have been communicating a bit. I think that especially my hostparents were interested in hearing about everything from my parents' view. 



These days I'm waiting anxiously and impatiently for my itinerary. A lot of the other exchange students get theirs just now, so I think it'll soon be my turn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar