søndag den 17. februar 2013

Kvalitetstid på en søndag


På sådan en søndag hvor man normalt ikke får udrettet meget, er det rart med en gruppe af udvekslingsstudenter der kan finde på noget sjovt at lave!
I dag tog vi til Hickory Park og spiste frokost. Det var den restaurant vi spiste på lige da jeg var landet i Iowa dengang i August. Det er ufattelig lækkert! Og lidt sjovt at være tilbage. Bagefter tog vi til en college basketball kamp. Iowa State mod West Virginia. Det var en vildt spændende kamp, som Iowa State desværre endte med at tabe med kun to point :(
Derefter mødtes vi med Mari og fik is. Hun havde ikke mulighed for at komme med os til kampen, så det var rart vi lige kunne mødes. Det er kun en uge siden jeg sidst så hende, og jeg savnede hende allerede. Åh hvor vil vi bare gerne tilbage til Hawaii. Iowa er en meget meget kold stat lige pt! Men ellers har jeg det meget godt. I morgen er det 6 måneder siden jeg ankom til Iowa, og der er kun 100 dage til jeg skal hjem. Ugh.. Jeg vil ikke tænke på det - heldigvis skal der ske meget godt og spændende inden da! :)

Peace out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar