mandag den 13. maj 2013

16 dage tilbage


Søndag var det jo Mors Dag, så vi var samlet med Chris' familie til frokost. Hyggelig dag - det resulterer altid i alt for meget mad - men det skal jo til!

16 dage, det er alt jeg har tilbage. Der skal ske en hel masse!
I morgen skal jeg til min sidste teori-time og onsdag morgen skal jeg til køreprøve - så forhåbentlig er jeg færdig med mit kørekort der!
Onsdag morgen har vi senior breakfast, hvor vi skal over på skolen og spise morgenmad sammen. Så tager vores viceinspektør mig, Kat og Niklas ud at spise frokost midt i skoletiden den dag også! Om eftermiddagen skal jeg have taget billeder i min cap og gown - altså mit graduation outfit. Om aftenen er der awards night, hvor alle seniors skal over på skolen, og de som modtager scholarchips får dem overrakt der. Torsdag skal jeg ud at spise med Kat. Fredag skal jeg se en af mine veninder danse til et show, og hele lørdag skal jeg til graduation receptions inden vi på søndag skal til den helt store graduation ceremoni. Travl uge - men det er dejligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar