torsdag den 9. maj 2013

Det første farvel


Det første farvel blev sagt i går aftes, da jeg var til den sidste komsammen med min gruppe af udvekslingsstudenter. Vi mødtes hos min områderepræsentant, Vonnie, som havde stået for lækkerier! Dengang vi alle var samlet for første gang, fik vi udleveret nogle breve fra dem, som var udvekslingsstudenter før os. Så vi startede med at skrive et brev, som de kommende udvekslingsstudenter får, når de kommer til sommer! Det var faktisk rart at få nogle af mine mange tanker ud, og at kunne give nogle gode råd med på vejen!
Bagefter fik vi alle vores certifikater for året der er gået, plus vi fik en nummerplade her fra Iowa, og vores flag! Vi fik allesammen skrevet en lille hilsen på hinandens flag, og det er bestemt guld at tage med i kufferten hjem! 
Ellers gik snakken bare og vi fik taget afsked med hinanden - eller sagt på gensyn! Vi skal nok mødes igen mange af os :) Alligevel var det virkelig virkelig underligt. Følelsen jeg havde kan ikke rigtig beskrives. De fleste græd, men jeg fældede ikke en tåre. Jeg tror ikke det gik op for mig, at det faktisk er nu. Det virker så surrealistisk og stadig langt væk. Men der er 20 dage. Ikke engang tre uger. Så jeg prøver at suge alt det jeg kan til mig, og nyde den sidste tid så meget som muligt! Det er helt sikker, at d. 29. maj IKKE bliver nem! Men jeg har jo haft det hammer godt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar