tirsdag den 23. oktober 2012

DANMAAAARK!

Ja, som I kan se på billedet til højre, var det et ualmindelig dejligt syn der mødte mig da jeg kørte ind i byen forleden dag!
Fabrikken "Sukup" har nemlig dansk besøg. Jeg blev så gladeligt overrasket og fik min værtsmor til at stoppe bilen midt i trafikken for at jeg kunne tage et billede :-)

NU er cross country ovre - jeg tror jeg har nævt at det lakkede mod enden i de seneste par indlæg, men nu har vi ikke træninger eller meets længere! Vores sidste meet var i strid modvind, regn og det føltes som minusgrader! Ikke en fornøjelse overhovedet, og det er faktisk lidt ærgerligt når det var det sidste meet! Men hvad dælen, jeg har haft en virkelig god sæson med teamet og jeg har nydt det, det meste af tiden i hvert fald!

Udover det, er fodbold sæsonen også ovre - lidt mærkeligt. Det har været mine fredag aftener lige siden jeg ankom! Nu begynder basketball-sæsonen meget snart hvilket bliver endnu mere spændende! Basketball holdet er virkelig godt åbenbart :-) Dance teamet optræder også til kampene i pauserne når de spiller på hjemmebane, så det bliver sjovt!
Dans går stadig godt. Vi har kun morgentræninger hvilket irriterer mig lidt da jeg ikke har noget som helst om eftermiddagen længere. Vores træner kan nemt drive mig til vanvid når hun ikke kan tælle takter eller huske hvad hun gennemgår - og så altid bruger undskyldningen med at det er alt for tidligt for hende..... uprofessionelt! Det har resulteret i at jeg har måtte råbe lidt højt nogengange, men det hjælper ;-) (Tak far, for temperamentet du har videregivet til mig! Hehe)

I weekenden var jeg inde og se Paranormal Activity 4. Vi var allesammen skuffede over den, da den ikke er uhyggelig overhovedet! Vi havde dog en god aften!
Alyssa, Chris og Jeg tog til Des Moines hvor vi fik en to timers lang make-up lægning, og fik gode råd omkring hvilke produkter, nuancer og farver der passede bedst til os. Det var endda gratis, så det var meget sjovt!

Nu nærmer det sig meget snart Halloween så i går udhulede vi græskar! Det har jeg aldrig gjort før, så det var en oplevelse! Inden var vi ude på en græskarmark hvor vi selv kunne udvælge vores græskar. De pynter nu udenfor huset :-)
I går modtog jeg også en dejlig stor pakke hjemmefra med fødselsdagsgaver, breve, slik, vinterstøvler og andre lækre ting! Det er altid dejligt at høre hjemmefra :-)

Håber I har det godt, det har jeg i hvert fald!

2 kommentarer:

  1. Hej Lotte.

    Hvor er det fedt at læse om alle dine oplevelser.
    Det er utroligt skønt, at du bare har det så godt og får en masse fantastiske oplevelser.
    FLOT græskar.

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have! :-)
    Godt at høre dette er til gavn for nogen!

    SvarSlet