søndag den 9. december 2012

Christmas Party!


I går holdte Kat sleepover for pigerne i min udvekslingsgruppe, hvilket var virkelig hyggeligt. Vi så film, farvede hår og hyggede til langt ud på natten. Da vi stod op i morges var der kommet den første sne, og Zu fra Mexico havde aldrig set sne før, så hun var ellevild og udenfor i bare tæer og lave snebolde. Det var helt specielt at se hendes glæde ved det :)

I dag stod den så på christmas party sammen med min udvekslingsgruppe.
Vi fik en masse lækkert at spise, legede nogle forskellige lege, fik pakker og julehyggede! Alex fra Belgien og Ilaria fra Italien tager hjem her efter første semester. Det bliver virkelig sørgeligt, kommer uden tvivl til at savne dem!
På onsdag tager vi allesammen til Mall of America, så de kan nå at opleve det inden de rejser. Det bliver dejligt med en dag fri fra skole bare til shopping! Der skal for alvor købes julegaver. Det er hårdt for pengepungen at have to familier i år! :)

Ellers har jeg det godt. Jeg har problemer med min ryg og skal have en xray imorgen ved en dygtig kirurg. Jeg håber han kan finde et eller andet, for den sidste uge har jeg gået med korset og taget meget stærke smertestillende for at kunne holde til at være nogen steder. Ikke sjovt!

Håber I har det godt i DK. Jeg er ved at komme i julestemning herovre, nu da sneen også så småt dækker landskabet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar