torsdag den 20. december 2012

SNEFRI!


Som overskriften så fint forklarer, har jeg snefri i dag! (Og derfor masser af tid til et indlæg)
Skolen blev allerede aflyst i går aftes, selvom der kun var 2 cm sne på det tidspunkt - men det er ret slemt i dag. Når jeg fortæller dem herovre, at vi ikke sådan får snefri i Danmark, og at vi alligevel hopper på cyklen selvom vejret er slemt er de målløse..

I morgen får jeg juleferie, hvis vi da skal i skole - ellers har jeg det nu!

Siden sidst har jeg været i Mall og America sammen med min udvekslingsgruppe. En dag fri fra skole med en masse julegaveshopping og dejligt selskab!

Sidste weekend var jeg til Hunters jul på hans fars side, hvilket var rigtig hyggeligt! Han har en virkelig dejlig familie og de er altid meget åbne og gode til at få mig til at føle mig hjemme hos dem! Det sætter jeg meget pris på!

Som I måske har hørt, har der været school-shooting i Connecticut sidste fredag. Simpelthen så skrækkeligt. Det har påvirket alle rigtig meget herovre, og det var selvfølgelig meget i nyhederne. På dagen det skete, lavede vi stort set ikke andet end at se nyhederne omkring det - lærerne kunne simpelthen ikke undervise fordi det rørte dem så meget. Jeg selv måtte forlade lokalet da det var alt for deprimerende at være der!

På lørdag skal jeg til jul hos Chris' side af familien og så er det jo ved at være jul. Jeg er ikke helt sikker på hvad planen er, men det er i hvert fald d. 25. jeg skal fejre det med min egen familie! :-)
Jeg glæder mig rigtig meget til det og hjemveen presser ikke så meget på, endnu! Det skal nok gå alt sammen! :)

Lars har fødselsdag hjemme i DK i morgen, så vil lige benytte lejligheden til at sige tillykke til ham!

Håber I har det godt!
Byee

Ingen kommentarer:

Send en kommentar