søndag den 20. maj 2012

First real conversation!

(Translation below)

Jeg har netop haft den første samtale med min ældste værtssøster, Alyssa, og mine værtsforældre, Chris og Jim!
Jeg var så nervøs - mine nerver sad helt udenpå tøjet. Det gjorde det ikke meget bedre at vi ikke kunne få lyden til at virke til at starte med. Heldigvis fandt vi ud af det, og snakkede med dem en halv times tid.
Det var helt vildt sjovt og spændende at snakke med dem. Havde måske frygtet at de ville snakke så hurtigt at jeg havde svært ved at forstå dem eller et eller andet - men det var slet ikke noget problem!
Vi snakkede bare om løst og fast, så det var stille og roligt. Jeg glæder mig så meget - jeg kan ikke beskrive det!

I've just had the first conversation with my oldest hostsister, Alyssa, and my hostparents, Chris and Jim!
I was so nervous - I had so many nerves. I got even more nervous when we couldn't get the sound working at first. Luckily we figured it out and we were talking for half an hour or so.
It was so funny and exciting talking to them. I feared that they were talking so fast that I couldn't understand what they were saying - but it wasn't a problem at all!
We just talked of this, that and the other, so that was pretty cool. I'm looking so much forward - I can't explain the feeling!

1 kommentar: