onsdag den 9. maj 2012

Dance Team!


Jeg vågnede op til nyheden om, at jeg er blevet udtaget til Dance Team på skolen!!

Min værtsmor, Chris, havde skrevet til instruktøren om det var muligt for mig at komme på holdet, selvom jeg ikke kunne være med til try-outs, som blev afholdt i sidste uge. Instruktøren ville gerne se nogle videoer hvor jeg danser, så for et par dage siden, hjalp min veninde, Frederikke, med at få lavet nogle videoer af lidt forskelligt som hun måske kunne bruge.

Jeg glæder mig HELT vildt meget, og det er da betryggende allerede nu at være udtaget til noget derovre, som jeg kan komme til at lave i min fritid!

Derudover har jeg fået kontakt til min område repræsentant som hedder Vonnie. Hun virker rigtig imødekommende, og jeg tror det bliver fedt at vi får en lille gruppe af udvekslingsstudenter fra hele verden derovre. Hun fortalte at der ville komme til at være en dansker udover mig i gruppen, så det bliver spændende hvem det er! :-)



TRANSLATION
I woke up to the news that I have been selected for the school's Dance Team!!


My hostmom, Chris, had written to the instructor if it was possible for me to be selected for the team, even though I couldn't attend the try-outs which was held last week. The instructor would like to see some videos where I'm dancing, so my friend, Frederikke, helped me making some videos.

I REALLY look forward and it's reassuring that I have already been selected for something over there that I can do in my spare time!

In addition to that I'm in contact with my area representative now. Her name is Vonnie. She seems very obliging, and I think it'll be great with the group of exchange students from all over the world. She told med that there will be another one from Denmark, so it'll be exciting who it is! :-)

Over and out!

4 kommentarer:

  1. Tillykke! Ligger du ikke videoen ind? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Arh, det ville være pinligt :D
      desuden så er der 6 forskellige videoer, da der var flere forskellige ting.

      Slet
  2. Stort tillykke med udtagelsen :-)
    Så du havde kommenteret min blog - så jeg blev da nysgerrig, og fandt vejen til din blog - den er super fin!
    Ja, det er super spændende med udveksling - jeg kan også kun sige, at jeg ikke overhovedet kan vente med at komme afsted længere. 84 dage tilbage - den helt store nedtælling er i gang :D
    - Nanna Bo

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-)
      Hvilken dato skal du rejse? Ved du det præcist? :-)
      Jeg tæller også ned! Der står godt nok 91 dage på bloggen, men det passer ikke helt, da planerne er blevet lidt anderledes. Dog kender jeg ikke den endelige dato endnu, men det er også omkring de 84 dage hos mig!

      Slet