mandag den 7. maj 2012

Package from the States!


I dag bankede postbuddet på min dør og gav mig en pakke - FRA IOWA!!
Min værtsfamilie har sendt mig en sweater med skolens logo foran, og på bagsiden er der en kæmpe høg - som også er en del af skolens logo.
Har man været heldig med sin værtsfamilie ELLER HVAD! De er simpelthen så søde :-)
I dag er der 3 måneder til jeg rejser, det er for vildt.

TRANSLATION
Today the mail man knocked at my door with a package for me - FROM IOWA!!
My host family has sent me a sweater with the school's logo in front, and on the back is a big hawk which is also a part of the logo.
Can you imagine how lucky I am with my host family? They are so sweet :-)
Three months from today and I'll be leaving, it's unbelievable.         



4 kommentarer:

  1. Ej hvor sødt af dem! Tillykke med det! ;-)

    SvarSlet
  2. Din blog er rigtig god! :) Og det lyder til du ikke kunne have fået en bedre familie!
    Jeg kunne btw godt tænke mig at komme på listen over: "other exchange students"

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - det tror jeg heller ikke :)
      Det skal du komme med det samme!

      Slet