fredag den 21. september 2012

Homecoming

Chey, Ahna, Mickee og Jeg inden homecoming dance!

Den sidste uges tid har vi haft homecoming week og der har både været nogle virkelig gode dage og et par knapt så gode dage!
Sidste lørdag var der homecoming dance. Normalt er det først lørdagen i slutningen af homecoming, det vil sige i morgen, at dansen foregår, men da der skal ske noget andet i Sheffield var vi nødt til at flytte det. Om formiddagen, lørdag, tog jeg mig en hurtig beslutning og klippede mit lange hår af, så det nu er ret kort - men jeg tror jeg kan lide det :-) Om eftermiddagen tog jeg hjem til Ahna og gjorde mig klar sammen med hende. Mickee og Chey kom over og vi fik taget billeder inden vi tog til den nærmeste by for at spise på en mexicansk restaurant. Det var virkelig hyggeligt og derefter kørte vi hen på skolen hvor resten var. Selve dansen var egentlig bare... dans (sjovt nok) og uden alkohol selvfølgelig. Vi var der et par timer og så var det egentlig det - det var meget hyggeligt men ikke det vilde synes jeg :-) Søndag brugte jeg 5 timer sammen med nogle andre seniors på at pynte vores lockers. Det er en tradition at man gør det, og det er en del af konkurrencen som foregår til homecoming - det vil jeg forklare senere!
Mandag var jeg til CX (cross-country) meet hvor jeg blev nummer 13, hvilket betyder jeg kunne tilføje endnu en medalje til min samling ;-) Nummer 1-15 får medaljer fordi der er så mange.
Tirsdag og onsdag var jeg syg så jeg lå på sofaen begge dage. Det var lidt øv og da jeg gik glip af træning begge dage deltog jeg heller ikke i torsdagens meet. Heldigvis kom jeg rimeligt ovenpå og i går aftes tog jeg med en gruppe seniors ud for at lave "teepeeing". Det handler ganske simpelt om at bombardere forhaver med toiletpapir. Det er en tradition at gøre det torsdagen i homecoming week. Seniors, som er os, gør det ved lærerne, cheerleaderne gør det ved football-spillerne, og ellers er det vidst bare lidt random hvis man har lyst. Det var i hvert fald virkelig sjovt og vi gjorde det helt indtil midnat! Pt. har jeg ikke billederne som vi tog, men så snart jeg har dem skal jeg nok uploade dem, da det var ret vildt. En anden gruppe blev taget af politiet og blev bedt om at rydde det hele op igen og hvis nogen holdte ind til siden gjaldt det bare om at løbe alt hvad man kunne ;-) Bagefter tog jeg med hjem til Nikki og havde sleep-over med nogle piger. I dag har vi ikke haft normale skoletimer. Der har været en masse spil og lege som har været en del af konkurrencen mellem freshmen, sophomores, juniors og seniors. Først og fremmest blev man bedømt på udsmykning af lockers og så laver hver årgang en "float" som er med i homecoming paraden, som også bliver bedømt. Drengene skulle spille volleyball mod hinanden og pigerne amerikansk fodbold. Og så var der som sagt nogle "lege" hvor man i blandede hold dystede mod hinanden. SENIORS VANDT! Så det var virkelig fedt! Bagefter var der parade gennem byen som bestod af alle årgangenes "floats", band og brandbiler hvorpå cheerleaderne, football-teamet, CX-teamet, og de nominerede til homecoming queen og king, sad. Som afslutning på skoledagen var der pep-rally inden football kampen i aften. Desværre vandt vi ikke kampen, men det går nok. I pausen kom de nominerede til homecoming king og queen ud på banen og der blev kåret. Det var så fint :-) Efter kampen var vi nogle stykker der tog hjem til Nikki og havde bålhygge.
Jeg håber ikke det var aaaaal for indviklet, men klokken er ret mange og jeg er træt.
I morgen ved jeg ikke hvad der er af planer bortset fra at jeg skal sove så længe jeg kan, og så sker der et eller andet i Sheffield - noget byfest måske.
Søndag skal jeg mødes med Vonnie, min områderepræsentant, og udvekslingsgruppen, hvor vi skal køre go-karts og spille minigolf. Det glæder jeg mig lidt til! :-)

 Godnat allesammen og ha' det så godt!

Øverst til venstre: Taylor og Jeg.
Øverst i midten: Nikki og Jeg.
Øverst til højre: Pep-rally.
Nederst til venstre: Locker dekoration.
I midten til højre: Ahna og Jeg.
Nederst højre hjørne: Volleyball, Sydney og Jeg.


Venstre side øverst: Football-teamet.
Venstre side midterst: Ahna.
Venstre side nederst: Peyton og Jeg.
I midten nederst: Lindsey og Jeg.
Højre øverst: Homecoming queen og king.
Højre nederst: Cheerleaders.

2 kommentarer: