tirsdag den 4. september 2012

It's all about America!

Kære allesammen.

Jeg har været i USA i godt 3 uger nu og jeg har det godt. Virkelig, jeg har det godt! Jeg nyder, nyder, nyder. Jeg trives hos min værtsfamilie (endnu bedre end forventet), møder en masse nye mennesker, dyrker en masse sport og oplever en hel masse nyt. Det er så spændende!

Men at være udvekslingsstudent er ikke en dans på roser, selvom det tit og ofte kan lyde sådan. Jeg tror alle tidligere og nuværende udvekslingsstudenter er enige i det. Jeg er kommet til det stadie hvor alt ikke er heeeelt så nyt længere - hvor det hele bliver hverdag. For mig har dette betydet, at jeg tænker mere og mere på jer derhjemme i Danmark, min familie og mine venner. Hjemve. Jeg indrømmer det for mig selv og for alle andre. Jeg har hjemve. Jeg tror jeg har prøvet at skjule det og skubbe det væk de sidste par dage, men jeg har været ked af det, og det har folk omkring mig mærket. Det er hårdt at være langt væk hjemmefra, og specielt når Facebook eksisterer. Det er så nemt for mig at se hvad der sker derhjemme, og jeg savner.

Heldigvis er der måder at komme gennem dette, og for mig er det ikke en udvej, at snakke med mor og far og alle andre. Det gør det kun værre faktisk. Det handler om DETTE, det handler om det der sker HER OG NU. Tiden flyver og det gælder om at få så meget ud af det som muligt.
Derfor tager jeg en pause og lægger al kommunikation med jer derhjemme på hylden for et stykke tid.. Det er jeg simpelthen nødt til. Jeg sætter rigtig meget pris på at I har skrevet til mig og vist interesse for det jeg oplever - jeg savner jer bare for meget - det er vel ikke dårligt ;-) Jeg håber at alle vil kunne forstå det!

Ha' det godt så længe!

- Lotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar