lørdag den 1. september 2012


Endnu en uge er gået, og der er bare sket så meget! Det er i dag to uger siden jeg ankom hos min familie!
I sidste weekend deltog Alyssa og jeg i et 5km løb i Hampton, hvor jeg fik en 3. plads! Jeg kommer i den sygeste form inden dette år er omme ;-)
I tirsdags var jeg til mit første cross-country meet, hvor vi løber mod andre skolers hold. Vi var 120 piger på varsity og vi skulle løbe 4 km.... eller, det var 4 kilometers sprint (synes jeg). Jeg løb det på 19 minutter og blev nummer 2 på vores hold og nummer 33 i alt. Det er jeg meget tilfreds med, da det jo var første gang, i andet terræn og i 35 grader!
Vi har fået tidligt fri hele denne uge fordi det er så varmt. Der er ingen airconditioning på skolen, så det er ulideligt varmt. Det har givet mig mulighed for at ligge i poolen efter skole, så det har ikke været dårligt. Derudover har jeg været sammen med Ahna et par gange efter skole - hun er en virkelig sød pige!
Jeg har også givet min familie min værtsgave, hvilket var hoptimisten som i kan se i collagen og piratos. De er helt vilde med begge dele!
I går spillede football-holdet igen kamp, så det var vi ude at se. Desværre tabte de, men sådan kan det gå. Det var rigtig underholdende alligevel, og bagefter tog Zane og jeg til noget bålhygge med nogle fra skolen til midnat :-)
I dag skal jeg på shopping med Kathy og hendes værtsmor, Wanda. Vi har forlænget weekend siden det er Labor day på mandag, så i morgen tror jeg vi skal et eller andet sted hen og se noget, og måske i noget waterpark!
Jeg håber i alle har det godt - det har jeg i hvert fald, og det bliver kun bedre og bedre for hver dag der går!
(ps. hvis nogen skulle være i tvivl, så er det huset på billedet jeg bor i)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar