søndag den 18. november 2012

Endnu to uger og alt for meget sygdom

Øverst til venstre: På mexicansk restaurant for at fejre Alyssas fødselsdag!
Nederst til venstre: En liste over de forskellige årsager til indlæggelse på hospitalet for mentalt syge.
Øverst til højre: Alyssa og Jeg.
Nederst til højre: Ahna og Jeg + hospitalet vi besøgte.


Jeg tænker at I lige får et indlæg med en hel masse forskellige ting inden det næste vil være med fokus på Thanksgiving som er i den kommende uge!

Kort efter min fødselsdag fik jeg endnu en pakke med posten - denne gang fra min moster, onkel, fætre og kusine. Jeg havde samme dag lovet mig selv ikke at spise helt så meget usund mad, men det glemte jeg hurtigt alt om da pakken var fyldt med danske lækkerier! Det varmer altid at modtage noget hjemmefra :-)

Jeg har været på udflugt med min psykologi klasse til et hospital for personer med mentale problemer. Det var virkelig spændende og på samme tid virkelig skræmmende at høre om og se. De havde et slags museum med ting fra dengang det hele startede op, og det var for eksempel helt uhyggeligt at se hvorfor mennesker egentlig blev indlagt dengang. Selve oplevelsen fik én til at indse hvor godt man egentlig har det.
En ting som overraskede mig meget var, at de på "kvinde-fløjen" ikke havde noget som helst stående eller hængende på væggene, da mange kunne finde på at spise tingene - simpelthen for at få opmærksomhed. Jeg var mundlam :-)

Siden sidst, det vil sige inden for de sidste to uger, har jeg været i biografen fire gange! Hvis I ikke har set dem kan jeg uden tvivl anbefale "Taken 2", "Breaking Dawn part 2" og "Skyfall". Kat og jeg så også "Silent Hill" men den var ikke helt som forventet :-) 
Min værtssøster havde fødselsdag så vi tog ud at spise først og så bagefter ind og se den nye Breaking Dawn. Ellers har jeg været afsted sammen med Hunter de andre gange.

Hele sidste uge lå jeg på langs herhjemme da jeg var syg. Jeg var ved lægen for at få taget nogle tests, men ingen af dem viste noget, så det var nok bare en virus. Det er helt vildt så mange der er syge for tiden, så det var blandt andet også derfor jeg blev bedt om at blive hjemme fra skole resten af ugen! Så havde jeg masser af tid til at skype med folk, da det ikke var så skæve tidspunkter - men det var stadig viiirkelig kedeligt.

Nu er jeg ved at være ovenpå igen og den kommende uge bliver kort og nem da vi har fri torsdag og fredag pga. Thanksgiving. Torsdag får vi besøg af hele familien til frokost, men da jeg også er inviteret over til Hunters familie, smutter jeg nok på et tidspunkt!
Fredag nat/morgen starter Black Friday hvilket er shop-amok. Alle butikker har åbent hele natten med syge tilbud, så alle os "piger" tager afsted - det glæder jeg mig til! :-)

Håber I har det godt. Skriv en besked, mail, send et brev or whatever - det varmer utroooolig meget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar