søndag den 25. november 2012

THANKSGIVING!


Fire dages thanksgiving break er ved at være ovre, og den har bestemt været god!
Torsdag ved middagstid kom der 17 gæster, familiemedlemmer hjem til os for at fejre thanksgiving. Man fejrer alt det man er taknemmelig for, og spiser alt alt alt for meget mad. Lækker mad, skal det dog siges. Jeg bidrog med en god dansk lagkage lavet helt fra bunden. Jeg glemte at tage et billede af den inden den var væk - og det var den hurtigt, for den var et hit!
Bagefter tog jeg videre til Hunters thanksgiving hos hans mor, og om aftenen hos hans far. Alt i alt en rigtig hyggelig dag, med lækker mad og godt selskab! Thanksgiving er også der hvor man "gør sig klar" til jul, så om aftenen så vi en julefilm for at komme lidt i stemning.

Klokken 3.30 fredag nat eller morgen (eller hvad man vil kalde det), satte vi kursen mod Des Moines for at shoppe! Dagen efter thanksgiving er nemlig Black Friday, hvor folk går AMOK med shopping. Der er de sygeste tilbud, og butikkerne har åbent hele døgnet. Der er folk som står i kø foran indkøbscentrene to dage i forvejen - det siger lidt om det! Folk løber rundt og kaster med tingene. Der er folk der omkommer, simpelthen bliver tromlet ned - så det er ikke for sjov kan jeg sige jer! :)
Vi shoppede fra klokken 6 til klokken 12 hvor vi spiste frokost, og derefter fortsatte indtil vi klokken 18 var hjemme igen. Det var en ufattelig lang dag, GOD dag, og vi var allesammen kvæstede da vi kom hjem!

Resten af weekenden har gået med basketball, hårfarvning, afslapning og dansetræning. Den kommende uge er state dance competition så det bliver enormt spændende.

Jeg har det rigtig godt og nyder nyder nyder. Jeg kan måske mærke at jeg skal holde mig travlt beskæftiget specielt her i december så jeg ikke kommer til at savne jer derhjemme alt for meget :)
Tiden flyver - den går skræmmende stærkt når man har det godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar