fredag den 24. august 2012

Den første uge, TJEK!

(Lindsey, Ahna og jeg)

Første uge er gået her i Iowa. På en måde er tiden fløjet af sted men det føles alligevel også som lang tid! Jeg har oplevet så meget, fået så mange nye indtryk, mødt så mange nye mennesker, og jeg kunne blive ved :-)
Det har været en god uge - og den er kun blevet bedre hen af vejen!

I aften var football teamets første game og der var pep rally på skolen. Det er noget hvor cheerleaderne performer og alle kommer i stemning til kampen. Cheerleaderne har deres uniform på i skole, og football-spillerne har deres tøj på. Traditionen tro spørger de om der er en der vil have deres trøje på fra sidste sæson, så jeg har båret Zanes football-trøje hele dagen! Hvilken ære :-)

Jeg tog hen til kampen sammen med min værtsfamilie og Kathy, den anden udvekslingsstudent, men det meste af tiden var jeg sammen med nogle af pigerne fra skolen. Det var mit første football-game nogensinde, og West Fork Warhawks vandt - så det var en succes :-)

I går til cross-country havde vi test inden der er meet på tirsdag. De første 7 der kom i mål kom på "varsity" hvilket er det bedste hold. Spørg mig ikke hvor det kom fra efter den skrækkelige første træning, men jeg blev nummer 2, så tirsdag bliver fedt! 

Egentlig har vi ikke så mange planer for weekenden, men vi finder nok på noget! Ahna, en pige fra skolen og jeg snakker om at gøre noget søndag, men nu må vi se :-)



(Zane og jeg)



2 kommentarer: