mandag den 28. januar 2013

Class ring!


Endelig modtog jeg min class ring med posten i dag - nu har den også være nogle uger undervejs!

Det er en rigtig amerikansk high school ting, at man har en class ring. Man kan selv bestemme hvilket form den skal have, hvilken sten man vil have, om man vil have sølv eller guld og hvad der skal være på den!
Der er en farve som passer til hver måned - så jeg ville have haft den der repræsenterer november fordi det er der jeg har fødselsdag.. men selvfølgelig var det den grimmeste brune farve, så jeg valgte rød, hvilket repræsenterer min skole. Rundt om stenen står der min skoles navn. På den ene side står der "Lotte" og så er der skolens logo. På den anden side står der "2013" og så er der et uddannelses-logo. Som I nok kan se på billedet er den guld og så er der indgraveret mit fulde navn indeni.
Så den er jeg bare rigtig glad for og det er jo et evigt minde!


2 kommentarer:

  1. Hvor meget har den kostet til at få den til DK??
    Tak

    SvarSlet
  2. Jeg fik den mens jeg var i USA :)

    SvarSlet