tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår!

Med 7 timers "forsinkelse" blev det så også 2013 her i Iowa!
Og dét var en anderledes aften end det plejer at være. Herovre fejrer de slet ikke nytårsaften som vi gør i Danmark - langt de fleste gør i hvert fald ikke :)
Jeg fortalte om hvordan dronningen holder nytårstale, hvordan jeg spiser god mad med min familie, hopper ind i det nye år og fester til den lyse morgen - og om al den fyrværkeri vi fyrer af! Det kan de slet ikke nikke genkendende til. For det første er der ingen fyrværkeri overhovedet. Og ingen fest. I hvert fald ikke for mig, da det jo ikke er lovligt. For de flestes vedkommende er nytårsaften egentlig ovre kort tid efter midnat. Så ja, det kan godt lyde lidt tamt. Og det var da heller ikke med vildt meget gang i den, men jeg havde en rigtig hyggelig aften!
Hele dagen har jeg hængt ud hos Hunter sammen med et par stykker og set amerikansk fodbold. Til aften tog vi på dobbeltdate og spiste lækker mad, og kom egentlig ret sent hjem fra det. Så så vi Pitch Perfect hvilken stærkt kan anbefales, god film! Vi så kuglen i New York falde til midnat og ellers var vi bare et par stykker der hyggede inden jeg tog hjem og ligger i min seng nu! Herovre går de også så meget op i hvem der bliver ens nytårskys, hvis man overhovedet får en. Det var jeg så heldig at have ;) Til jer der ikke ved det så er Hunter og jeg officielt kærester. Vi har egentlig været det i et stykke tid, dog uden at det har været på facebook (som åbenbart er dét der afgører om man er kærester nu til dags....)!
Selvom jeg er helt herovre, synes jeg godt dronningens nytårstale kunne være en del af min aften, så jeg har lige ligget og set den online. Ikke fordi den var så meget anderledes end alle de andre år - men det hører ligesom til - for mig i hvert fald!

Juleferien er ved at være slut nu. Jeg er slet ikke klar til at starte i skole igen, selvom det kun er to korte dage. Jeg nyder virkelig at have fri!
Har fået tiden til at gå med en hel masse forskellige ting. Vi har haft besøg af Jims søster og mand et par dage, været på shopping, slappet af, set tonsvis af film, været sammen med Ahna og ikke mindst Hunter. I går tog han med Chris, Jim, Alyssa og jeg ud at stå på skøjter - det var simpelthen så sjovt. Bestemt ikke sidste gang vi gør det. Det er en indendørs bane som har åbent for alle et par timer hver søndag :)

Ellers ikke så meget nyt herovre fra. Jeg håber I alle kom godt ind i det nye år. Jeg gjorde, og jeg ser frem til det kommende år - der skal ske RIGTIG mange spændende ting for mig! :)

GODT NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar