søndag den 13. januar 2013

Winter Formal



Så blev det midten af januar og tid til winter formal!
Om eftermiddagen tog Hunters mor, Shelley mig op til en salon hvor jeg fik sat hår og lagt make up - fint skulle det være nu når jeg havde været ude at købe ny kjole og stiletter!
Hunter og jeg tog til det i en gruppe sammen med fire andre. Vi fik taget billeder hjemme hos ham, inden vi tog ud at spise, for derefter at tage hen til festen på skolen som stort set bestod af dans!
Som jeg også fik nævnt til homecoming er deres måde at danse på noget heeelt andet end hvad jeg er vandt til mellem piger og drenge, men jeg kunne godt få han til at danse som vi nu gør - det synes jeg bedre om!
Alt i alt en rigtig hyggelig aften!

Nu står den ret snart på Hawaii! (hvilket jeg sleet ikke kan vente til)
Derudover har vi i min værtsfamilie besluttet at vi skal på roadtrip i Spring Break som er i midten af marts. Vi skal køre gennem en masse stater og se noget på vejen inden vi rammer San Diego i Californien og højst sandsynligt tager en anden vej hjem!
Det bliver SÅ fedt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar