fredag den 25. januar 2013

Slut med dans


Så er dans ovre for mit vedkommende!
I aften performede jeg vi min sidste dans, som jeg havde stået for. Resten af holdet har stadig en dans tilbage, men på det tidspunkt vil jeg være smuttet til Hawaii (hvilket jo ikke ligefrem er dårligt!)
Jeg er lettet over ikke at skulle stå møgtidligt op for at morgentræne inden skole længere, men det er da også lidt trist at det er ovre! Det har ikke altid været lige sjovt, men vi har også haft rigtig mange gode stunder sammen og det ser jeg tilbage på med et smil. Det har været en rigtig god oplevelse, og også anderledes end det jeg har været vandt til. Hvilket sikkert er sundt!

Dagen efter jeg kommer hjem fra Hawaii starter track, så det er ikke en lang pause jeg får - men jeg glæder mig UTROLIG meget til at begynde med den træning! Det er hver dag efter skole, så det holder mig igang plus jeg bruger min tid sammen med en masse andre også!

Nu vil jeg prøve at få sovet lidt inden Alyssa og jeg imorgen 7.30 tager i fitness! Kom ikke og sig vi ikke får noget ud af dagen! (Jeg kan vidst blive nødt til at tage mig en lur senere hen)

Håber alt går vel i DK. Det går hammer godt her synes jeg faktisk :)

TAKE CARE!

2 kommentarer:

  1. hvordan og hvilket program bruger du når du laver dine billeder sammen til en collage?

    SvarSlet