søndag den 20. januar 2013

Sleep over, donkey ball!



Pt nyder jeg en tiltrængt forlænget weekend!

I går var der "Coaches vs. Cancer" på skolen. Basketball kampe hvor der blev samlet ind til bekæmpelse af kræft. Vores spillere havde lyserøde spilledragter, hvilket var ret fedt. Bagefter var jeg til sleep over hos min områderepræsentant sammen med min udvekslingsgruppe. Jeg elsker at bruge min tid sammen med dem :) Lio, som er fra Tyskland, og Angie, som er fra Frankrig, er næsten lige ankommet, så det var dejligt at møde dem! Vi så bare en masse film, spiste lækker mad og hyggede!

I dag har jeg været til donkey basketball game for første gang nogensinde. Og dét var noget af en oplevelse! Det går ud på at spillerne rider på æsler - eller, de prøver på det. Det meste af tiden måtte de dog bare trække dem alt hvad de kunne - dog var reglen at de skulle op på dem for at give bolden videre og for at score! Det var simpelthen så sjovt at være tilskuer til. Der var hold som bestod af basketballspillere, musikere og lærere. Alle sammen fra skolen :) Så det var god underholdning.

I aften tager familien og jeg ud at bowle og i morgen tror jeg måske Kat og jeg skal shoppe lidt!
Ellers er den kommende uge den sidste uge med dans - sidste performance på fredag! Når jeg kommer hjem fra Hawaii begynder track (atletik) så der skal jeg igang med at løbe for alvor igen. Det bliver godt!
Det var bare lige en hurtig update herfra - jeg prøver at gøre det lidt oftere så indlæggene ikke er så sindssygt lange hver gang :)

Håber I har det godt - det har jeg!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar