onsdag den 15. august 2012

Anden dag i NYC


Anden dag i NYC er ved at være gået og vi har nået en masse!
Laura og jeg vågnede af os selv klokken 5 om morgenen og kunne ikke sove igen. Der er blevet vendt fuldstændig om på nat og dag. Efter morgenmad tog vi af sted til Manhatten hvor vi først tog hen til Ground Zero, hvor vi ikke var helt inde pga noget med biletter og kø, men vi så de nye bygninger som de er ved at bygge op. Bagefter tog vi på Wall Street, hvor vi mærkede atmosfæren og kiggede os lidt omkring. En travl gade må man sige! Derefter GIK vi over Brooklyn Bridge. Det var sindssygt varmt så det var nærmest ikke til at holde ud. Vejret skiftede dog fuldstændig senere, da det stod ned i lårfede stråler!
Vi har haft cirka 5 timer til shopping i dag og det ender nok med at jeg skal have købt mig en ekstra kuffert så jeg kan få mine nye stiletter, undertøj, make up og smykker med mig videre ;-)

Det er fedt at være i New York, virkelig! Det er en speciel oplevelse, især når det er første gang! Alle de høje bygninger omkring sig, de gule taxier og tusinder af mennesker! Jeg er vild med det :-)
Jeg fik også mit første rigtige amerikanske måltid i dag. Prøvede at vælge noget med lidt salat men ja.. Man kan jo kun regne ud at de putter 4 lag ost i og oven i købet giver nachos ved siden af.. Bvadr! :-)

Pga varmen og airconditioningen har jeg fået helt vildt ondt i min hals. Det er lidt øv, men jeg er ikke den eneste! Nu venter vi bare på at få lækker pasta med kødsovs og så skal vi nok ikke sent i seng i aften, da vi har endnu en lang dag foran os i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar