fredag den 10. august 2012

Deeply grateful


I skrivende stund er der snart kun 3 dage til jeg forlader dansk jord og drager mod USA. Hvor er tiden blevet af? Min sidste uge i Danmark har været rigtig god, men også lidt stressende, da den har været propfyldt med aftaler. Faktisk har jeg gået i seng med hovedpine de seneste aftener - så det har taget lidt hårdt på mig ;-)
Men men men... Jeg har været i fantastisk selskab! Jeg føler at jeg har fået set (næsten) alle dem jeg gerne ville. Jeg har i hvert fald ikke kunnet presse mere ind i mit program.
Det varmer helt vildt når man finder ud af, hvor mange mennesker der vil én så meget godt. Det er næsten ikke til at bære. Derudover har jeg simpelthen fået så mange "på-gensyn"-gaver efterhånden, hvilket er helt uforventet! Jeg er meget taknemmelig :-)
Jeg glæder mig HELT VILDT til at komme afsted, og det nærmer sig med hastige skridt. Heldigvis er kufferten pakket så meget som den kan indtil videre, så ingen stress over det :-)

TRANSLATION
Right now there is only 3 days until I'm leaving Denmark. Where did the time go? My last week in Denmark has been really good but also a bit stressful. It has been packed with appointments! Actually I have been going to bed with headache the last nights - so it has been taking a lot out of me :-)
BUT... I have been with amazing people! I feel that I have seen (almost) everybody that I wanted to. Anyhow I didn't have any more time. 
It is so nice finding out how many people who really cares about me. It is almost unbearable. In addition to that I have got a lot of "see-you-later"-gifts which is totally not expected! I am deeply thankful :-)
I am looking SO MUCH forward to go and it'll be very soon now. Luckily my suitcase is packed as much as possible - no stress about that :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar