lørdag den 4. august 2012

Countdown ON TWO HANDS!

10 dage tilbage og jeg kan nu tælle dagene ned på kun to hænder!
Hvor er det surrealistisk... Min "to-do-liste" bliver længere og længere - der er helt sindssygt mange småting jeg skal have nået! I går fik jeg vekslet dollars, så jeg kan klare mig det første stykke tid. Jeg har hørt den første måned er den dyreste, da man skal betale bøger, yearbook osv.
Min veninde, Rikke, tog af sted i går - jeg håber hun får et helt fantastisk år! I kan følge hende på hendes blog her.



Translation
10 days left and now I can countdown on two hands!
It's so surrealistic... My "to-do-list" becomes longer and longer - there is a lot of small things I have to get done! Yesterday I changed my money into dollars so that I can get along the first days. I have heard that the first month is the most expensive because of the school books, yearbook etc. 

My friend, Rikke, went to the States yesterday - I hope that she'll get a wonderful year. You can follow her on her blog right here.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar