søndag den 12. august 2012

SURPRISE!

Jeg havde ikke observeret NOGET som helst. At min mor og mine veninder hele dagen i går havde gået og aftalt ting og sager og fik mig med til at tage mærkelige steder hen. Men da jeg kom ind af døren gik jeg lidt i mine egne tanker og pludselig flyver der 7 af mine fantastiske veninder op og råber SURPRISE! Jeg blev SÅ bange. Faktisk faldt jeg fordi jeg blev så bange! :-) Men hvor blev jeg glad. Det var den bedste overraskelse nogensinde! De havde lavet nachos, tændt bål så vi kunne riste skumfiduser og lave snobrød og så havde de gaver med til mig. Jeg fik de SMUKKESTE øreringe og det FLOTTESTE guldarmbånd. Det glæder jeg mig til at skulle gå med derovre i staterne! Derudover fik jeg en lidt anderledes bog af min ene veninde - en bog man skal "ødelægge". Der står på hver side nogle ting man skal gøre, og det er altså ikke småting nogle af dem :-) Det skal nok blive spændende!
Anyway, jeg havde den BEDSTE sidste aften i Holstebro. Klokken er lige nu lidt over 6 om morgenen og klokken halv 9 kører toget mod København, hvor jeg skal tilbringe det sidste døgn inden jeg i morgen klokken 10.10 drager mod NYC!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god tur Lotte!<3 :-D

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have, Jessica! I lige måde når du kommer dertil :-)

    SvarSlet