fredag den 17. august 2012

.... bye New York, HELLO Iowa!

Dagene i New York er ved at være gået, og det har været ualmindelig fedt! Jeg har virkelig nydt at være her, ikke mindst pga de andre udvekslingsstudenter, som jeg har haft det rigtig godt med!
I går, torsdag, var vi på bådtur rundt om sydsiden af Manhatten. Det var de to kedeligste timer i mit liv. Vi var allesammen enige om, at det kunne være brugt på MEGET andet. På turen købte vi nachos, og da blev jeg skuffet! Det var så klamt :-) Osten var fuldstændig gul, chipsene var kolde, der var ingen guacamole, salsa eller noget og efter 1 minut var den i forvejen ulækre ost, kold... Så det gør jeg ikke igen ;-)
Derefter tog vi til SoHo hvor vi fik lov til at shoppe, og jeg endte med at købe en ekstra kuffert fordi jeg har købt så meget!
Vi tog tidligt hjem for at spise aftensmad og om aftenen tog vi ind på Times Square, hvilket virkelig var fedt. Det er jo virkelig flot om aftenen :-)

I dag tog vi først ind til Empire State Building hvor vi også var oppe. Det var en rigtig flot udsigt, men vi var der ikke så længe - det var jo "bare" en udsigt ;-) Derefter tog vi et hurtigt smut i Central Park. Der er virkelig hyggeligt og det er lige mig sådan noget.... men det er shopping også, så vi fortsatte vores shopping i SoHo resten af eftermiddagen. Mit humør skiftede dog dramatisk da mit spejlreflekskamera bliver stjålet mens jeg prøver sko. Vi har været på politistationen og rapporteret det, og forhåbentlig kan jeg få erstatning. Det er SÅ øv... :-(

I aften står den på pakning og i morgen tidlig kører vi til lufthavnen og så går turen ellers ud til min værtsfamilie! Jeg glæder mig ufattelig meget til at møde dem - det kan slet ikke beskrives :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar